Despre mine

ARDA Total

Despre trasee montane, drumetii si accesorii camping

Blogs Home » Personal » Personale » ARDAtotal

ARDAtotal

Despre trasee montane, drumetii si accesorii camping.

Articole Blog

01. Cascada Lotrisor – Muntele Naratu - May 21, 2019 5:58:59 PM

Am plecat sambata dimineata din Ramnicu Valcea, cu destinatia finala Muntele Naratu, plus o mica oprire la Cascada Lotrisor, pentru ca tot era in drumul nostru. Spre Naratu se poate ajunge din Comanca – Baile Olanesti, Brezoi si din Calimanesti-Caciulata.Noi Citește mai departe Cascada Lotrisor – Muntele Naratu→

Articolul Cascada Lotrisor – Muntele Naratu apare prima dată în ARDAtotal.

02. Curmatura Builei – Parcul National Buila-Vanturarita - May 8, 2019 7:59:24 PM

Ne-am inceput drumul catre Curmatura Builei, din satul Barbaesti, judetul Valcea.Prima parte a traseului, este la fel ca cel spre Schitul Patrunsa. Traseu nostru spre Curmatura Builei De la casa calugarului, noi am continuat drumul prin partea de jos, nu Citește mai departe Curmatura Builei – Parcul National Buila-Vanturarita→

Articolul Curmatura Builei – Parcul National Buila-Vanturarita apare prima dată în ARDAtotal.

03. Parcul National Buila-Vanturarita | Varful Vanturarita - Apr 30, 2019 6:45:35 PM

Sambata am testat o alta intrare in Parcul National Buila-Vanturarita, de aceasta data prin satul Pietreni din Judetul Valcea. O parte din drum am mers pe traseul de Ecoturism care incepe de la Schitul 44 de Izvoare si se intinde Citește mai departe Parcul National Buila-Vanturarita | Varful Vanturarita→

Articolul Parcul National Buila-Vanturarita | Varful Vanturarita apare prima dată în ARDAtotal.

04. Baile Olanesti – traseu drumetie | Spre Cabana Cheia - Apr 22, 2019 10:32:12 AM

Baile Olanesti este un oras in judetul Valcea, Oltenia, Romania, format din localitatile componente Cheia, Comanca, Gurguiata, Livadia (resedinta), Mosoroasa, Olanesti, Pietrisu și Tisa. ( sursa ). Pentru ca vremea nu a tinut cu noi, ne-am decis sa facem o Citește mai departe Baile Olanesti – traseu drumetie | Spre Cabana Cheia→

Articolul Baile Olanesti – traseu drumetie | Spre Cabana Cheia apare prima dată în ARDAtotal.

05. Manastirea Patrunsa – traseu drumetie | Buila – Vanturarita - Apr 10, 2019 12:31:52 PM

Am plecat din Ramnicu Valcea, spre Manastirea Patrunsa.Prima oprire, unde am lasat masina, a fost la iesirea din satul Barbatesti si de aici am continuat pe jos, prin Parcul National Buila – Vanturarita. Din sat si pana la manastire, traseul Citește mai departe Manastirea Patrunsa – traseu drumetie | Buila – Vanturarita→

Articolul Manastirea Patrunsa – traseu drumetie | Buila – Vanturarita apare prima dată în ARDAtotal.

06. ARDAtotal.ro – informatii, harti – trasee drumetii / montane - Apr 4, 2019 8:09:13 AM

ARDAtotal.ro – prezinta trasee pentru drumetii, de la cele foarte usoare de cateva ore, pana la cele de cateva zile. In Romania, sunt foarte multe locuri frumoase, locuri care nu beneficiaza de o reclama buna, care nu pot fi explorate Citește mai departe ARDAtotal.ro – informatii, harti – trasee drumetii / montane→

Articolul ARDAtotal.ro – informatii, harti – trasee drumetii / montane apare prima dată în ARDAtotal.

07. Pestera Polovragi – Cheile Oltetului – informatii si harta traseu - Apr 3, 2019 8:51:11 AM

Pestera Polovragi se gaseste in Muntii Capatana, pe malul Oltetului, la o altitudine de 670 m si la 20 m inaltime fata de talvegul raului[1], pe teritoriul comunei Polovragi intre localitatile Horezu si Baia de Fier, județul Gorj, Oltenia, Romania Citește mai departe Pestera Polovragi – Cheile Oltetului – informatii si harta traseu→

Articolul Pestera Polovragi – Cheile Oltetului – informatii si harta traseu apare prima dată în ARDAtotal.

08. Vipera – ce trebuie sa stii | Sfaturi: Episodul 1 - Mar 21, 2019 6:42:16 PM

Incepand cu acest articol, vreau sa fac un ghid cat mai complet pentru majoritatea situatilor imprevizibile care pot aparea pe un traseu de drumetie usor sau un traseu montan mai dificil – in categoria: Sfaturi pentru drumeti.Prima despre care voi Citește mai departe Vipera – ce trebuie sa stii | Sfaturi: Episodul 1→

Articolul Vipera – ce trebuie sa stii | Sfaturi: Episodul 1 apare prima dată în ARDAtotal.

09. Valea Doabrei – Piatra cu Gauri | Brezoi – traseu drumetie - Mar 20, 2019 3:31:38 PM

Pe week-end ne-am propus sa mergem in orasul Brezoi, pe Valea Doabrei, sa gasim Piatra cu Gauri.Inainte de plecare mi-am facut planul folosindu-ma de Google / Google Map si astfel am gasit un traseu care promitea ca ne duce unde Citește mai departe Valea Doabrei – Piatra cu Gauri | Brezoi – traseu drumetie→

Articolul Valea Doabrei – Piatra cu Gauri | Brezoi – traseu drumetie apare prima dată în ARDAtotal.

10. Cascada Scorus, Cascada Scorusu – traseu drumetie - Mar 11, 2019 4:37:29 PM

Pentru ca nu cred ca exista cineva care sa ii stie numele exact, ii voi spune in acest articol Cascada Scorușu.Pe internet poate fi gasita cel mai des sub numele de Cascada Scoruș, dar pe panourile care te directioneaza spre Citește mai departe Cascada Scorus, Cascada Scorusu – traseu drumetie→

Articolul Cascada Scorus, Cascada Scorusu – traseu drumetie apare prima dată în ARDAtotal.